søndag den 7. februar 2010

Strømper på bestilling

Her er det 4 ud af 5 par til en god veninde, der skal bruge dem som gave til sin svigersøn, der har alt. Hun vil lave en gæstekurv, så man kan låne et par hjemmestrikkede strømper når man kommer på besøg. Jeg strikker forskellige str.





Der produceres strømper i lange baner her i det lille hjem. Jeg har nogle rigtig dejlige venner, og manden vill gerne overraske konen og datteren med et par hjemmestrikkede strømper, så det gik jeg selvfølgelig i gang med. De har været fantastiske til at tage sig kærligt af mig her i mit livs krise. Hvor er jeg taknemmelig for at sådanne mennesker findes, og så at de er mine venner. Uden dem havde jeg ikke klaret julen......


Lange strømper til datteren

6 trådet Flamingo regnskov til veninden


2 kommentarer:

Anja sagde ...

Det er helt vildt med alle de strømper..
Bare det var mig der gad det!
KH Anja

Pia sagde ...

tusind tak :-)

Knus Pia