fredag den 18. december 2009

Lidt færdigt strik


Her er lidt af det jeg er blevet færdig med de sidste måneder. En Cherry, 3 par strømper, 4 huer, et halvt og et helt kongerige samt et mini kongerige i Mini Moochi. Endelig er jeg blevet færdig med et sjal/tørklæde med hjertekant strikket i Zauberball og alpaka.

Der er en Cherry mere på vej i rød/lilla og så er jeg i fuld gang med årets kalenderhalsduk i Noro strømpegarn i skønne lilla og pink nuancer - der er et enkelt billede af det i collagen ved siden af huerne.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Hej Pia

Sikker meget du har fået lavet. Og flot er det også.

Glædelig jul og godt nytår til dig og dine.

Knus
Inge

Pia sagde ...

Hej Inge

Tak skal du have :-)

I ønskes ogå en glædelig jul og et godt nytår.

Knus Pia

Lavendel sagde ...

Det er så flotte ting, du får lavet - hvad med "kalenderen"? knus

Pia sagde ...

Hej Lone

Tak...jo jo kalenderen skrider også lige så stille fremad......den er også med på billedet, selvom den ikke er færdig endnu. Ved siden af huerne :-)

Kh Pia

Lona sagde ...

Hold op du er produktiv!! Zauberball....mit favoritgarn i øjeblikket!
God jul og godt nytår!
Lona

Anja sagde ...

Hej Pia

Hvis du har lyst, ligger der en Award til dig på min blog.

KH Anja