mandag den 26. januar 2009

Et hurtigt januarudsalg!

Ja, så er jeg tilbage på bloggen igen. Efter en lang lang pause, men nu må jeg vist hellere få gjort noget ved det.

Jeg vil lægge ud med at holde et lille udsalg af nogle af mine garner, da jeg snart ikke kan være i min lejlighed mere, og mit lager bare vokser og vokser......Men bliver jeg yngre og yngre, så der er grund til at tro, at jeg selv kan nå at strikke al det garn op? Nej, er jeg nødt til at svare selv! Slet ikke når det knap er en måned siden jeg rundede det store 4 tal :-)










8 X 50 g. RY classic yarn, cashsoft baby dk i farven crocus(808)

130m/50 g - 57% extra fine merino, 33 % microfiber, 10 % cashmere.

200 kr. + porto











2 pakker á

10 X 50 g. Debbie Bliss merino dk. Farve 225101 Råhvid(Solgt), og 225003 Sand. 110m/50 g

pr. pakke: 250 kr. + porto


Hvis du er interesseret i noget af garnet, kan du skrive til mig på: mailto:strikkepia@gmail.com :-)

Ingen kommentarer: