torsdag den 5. juli 2007

Mysteriet er begyndt

Jeg har tilmeldt mig Mystery Stole 3, garnet og perlerne, kom med posten i formiddag fra USA.

Jeg har valgt at strikke med originalgarnet, Jaggerspun Zephyr Wool-Silk, i farven Pewter, da Vanilla var udsolgt.

Jeg har været i gang i dag, men nåede kun chart A, fordi en voldsom hovedpine meldte sin ankomst, men jeg fortsætter i morgen. Det er sjovt og spændende at strikke, og det er slet ikke svært at strikke perlerne ind i, som jeg ellers havde frygtet jeg skulle bøvle med.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

skønt med liv i bloggen igen, utrolig så mange flotte kort du når at lave. Dejlige billeder af dine sønner. Jeg har ikke meldt mig til mystery 3, men begynder at fortryde efterhånden som jeg ser mange billeder på div. blogs.
God sommer. kh Mie

Pia sagde ...

Hej Mie

Tak for roserne! Jamen skynd dig...du kan stadig nå det, jeg mener det er sidste chance i dag!!!

Også en god sommer til dig.

Inge sagde ...

Hej Pia

Dejligt du er kommet i gang med bloggen igen. Sikker meget du har fået strikket.

Hilsen
Inge, Vejle

Pia sagde ...

Hej Inge

Ja endelig kunne jeg tage mig sammen....
Jeg har jo haft en lang ufrivillig pause, hvor jeg ikke har haft net, så der blev der strikket igennem :-))