lørdag den 7. juli 2007

Mønsterbord


Sådan her kan man se mig sidde med alt hvad der hører til, for at kunne holde styr på opskrift , perler, hæklenål mm, når der strikkes MS3.


Bordet kan indeholde det hele, og kan trækkes helt ind over mine ben, når jeg sidder i sofaen og strikker. Dejligt, ikke noget med hele tiden at skulle vende hovedet for at kigge på mønstret.
Og hele projektet kan nemt løftes væk fra stuen, og stilles ind på et værelse når man er færdig, hvis man ikke vil have det til at stå og pynte mens man venter på, at det bliver fredag igen...;-))


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flot ms3, jeg har ikke meldt mig,men begynder da vist at fortryde lidt efter at have set alle de forskellige blogs der deltager. mvh Sus

Pia sagde ...

Tak skal du have Sus.

Desværre er det for sent at melde sig til nu, da gruppen blev lukket d. 6 juli.

marianne lundholm sagde ...

hej, vilket toppen bra bord du har när du stickar på ms3, den ser ut att bli fin

Pia sagde ...

Hej Marianne

Ja jeg glæder mig også hver gang til at strikke lidt mere på den.