lørdag den 14. juli 2007

Inge kom forbi...

I dag har jeg haft besøg af Inge. Vi fik snakket en masse, hygget en masse, strikket en masse, og spist en lille smule, rundstykker og mexikanske tortillas.....ja for hun var her hele dagen..skøøønt!
Det er altid en stor fornøjelse at have besøg af Inge, og også denne gang fik vi ordnet hele verdenssituationen.

Dagen bragte mig lidt videre på mit Livstykke,men her til aften er jeg begyndt på Clue 3 til MS3 og håber at blive færdig med det clue i morgen.
Der tager mine drenge med deres far til Sverige i 10 dage, så der er dømt hjemlig hygge, strik og veninder her ;-))

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hej Pia.
Det lyder da rigtig hyggeligt, med dit besøg af Inge. Skønt med sådanne dage ind i mellem. Og dem får du sikkert mange af nu drengene tar på ferie :-) Kan du ønske dem en god ferie.. Og nyd det nu Pia, for de kommer hjem igen med fornyet energi, og det blir dejligt for dig at høre om deres ferie!!
Knus Gitte

Pia sagde ...

Så er de lige rullet afsted til Sverige, med campingvogn og far.

De har lovet at sende et postkort, og jeg ved de får en skøn ferie, og glæder mig selvfølgelig til de atter er hjemme igen, men glæder mig lige så meget, på deres vegne over, den oplevelse de får,for vi har taget turen op til flere gange, som familie.

Trine Als sagde ...

Hejsa
Dejligt at have lidt alenetid, og garanteret dejligt når de er hjemme igen :-D
Jeg kan jo se det går fint i det lille hjem. Med tid til strik og hygge lyder det bare super.
Kram fra næsten i Svendborg :-D