torsdag den 8. marts 2007

En stor bestilling


De sidste dage har været meget travle, da jeg i fredags modtog en bestilling på 106 indbydelser, som skulle være færdige til i går. Og det blev de!
Jeg bryder mig ikke om at have så kort tid til tingene, men heldigvis skulle de være meget enkle og ikke for pyntede, så det gik.
Det færdige resultat kan ses her ved siden af, og både kunden og jeg selv var tilfredse. Samtidig bestilte han 50 + 70 indbydelser til 2 konfirmationer....men heldigvis først til næste år!





5 kommentarer:

Merete sagde ...

HEj Pia

HAr lige kigget din blog igennem, sikke mange flotte kort du laver. Jeg kan ikke se på frimærket hvornår det er stemplet, det er helt tværet ud. Men hovedsagen er jo at det er kommet frem.

Merete

Skaubytrollet sagde ...

Heisann!

Så morro å se at det er flere som liker å lage kort og strikke :o) Det var litt av en bestilling du hadde fått *s*

Håper du har det fint.

Klem

Pia sagde ...

Hej Merete

Tak for roserne! Ja hovedsagen er selvfølgelig, at din pakke endelig kom frem, men det undrer mig,at den har været over en uge under vejs.

Forårs knus

Pia

Pia sagde ...

Hej Skaubytrollet

Tak for din kommentar her på min blog! Jeg elsker at strikke og lave kort. Men hvis ret skal være ret, så er fordelingen vist 80/20 hvor vinderen er strikningen :-))

Forårs knus
Pia

Laila sagde ...

Hej Pia,

Jeg har lige blogget, om hvor jeg køber ind i USA.

Solskinshilsner fra

Laila i Schweiz